ПЛАЩАНЕ И ДОСТАВКА
Начин на плащане:
Наложен платеж – плащане на куриера при доставката.
Банков път – след приемане на Вашата поръчка от нашите администратори, на посочения от Вас имейл ще получите фактура с данните за плащане. Потребителят извършва банков превод по сметката на „Ню Вижън Бутик“ ЕООД, като посочи номера на фактурата като основание за плащане.
Банкова карта(временно недостъпна опция) – при плащане с банкова карта Потребителят се прехвърля към системата за онлайн банкови разплащания на Борика, където въвежда данните за своята банкова карта и извършва дължимото плащане. ВНИМАНИЕ методът на заплащане с банкова карта е в процес на внедряване и към момента не е възможен. Извиняваме се за причиненото неудобството
„Ню Вижън Бутик“ ЕООД не изисква и не получава никакви допълнителни такси, без значение от начина на плащане. Всички начислени такси, извън обявената от „Ню Вижън Бутик“ ЕООД стойност на поръчката и доставката, са обект на договорни отношения между Потребителя и обслужващата го банка. „Ню Вижън Бутик“ ЕООД не съхранява никаква информация на картодържателя, включително номер на карта, тъй като тази информация се обработва само от Виртуалната система за разплащане на Борика.
Банковите карти, с които можете да направите on-line разплащане са: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY. Моля, обърнете внимание, че Вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме, само ако е регистрирана за участие в схемите Verified by Visa или MasterCard SecureCode. Моля, проверете също така, дали Вашата карта е отворена от Вашия издател за транзакции в Интернет.
Данните, които клиентът трябва да попълни при плащане с карта:
- Данни за картата (№; дата на валидност; 3-цифрен код за сигурност)
- Данни за автентикация. За идентифицирането Ви като картодържател, платежният ни сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентификация на международните картови организации - Verified by Visa и MasterCard SecureCode. В случай, че сте регистрирани от Вашата банка Издател в тези схеми за сигурност, на екрана Ви ще се появи страница, където трябва да въведете Вашата автентикационна парола.
Транзакционната валута (тази, която се въвежда в платежната страница при покупка) е Български лев.
Преглед на поръчката: Тук можете да видите цялата информация за поръчката си, да я потвърдите и да я редактирате. Проверете внимателно съдържанието на Вашата количка, информацията за плащане и доставка. Ако е необходимо да нанесете корекции, не пропускайте да направите тази стъпка. След като натиснете бутона „Поръчай“, Вашата поръчка ще бъде приета.
След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте дали при регистрацията си, ще получите имейл с цялата информация по поръчката. Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.
ВАЖНО: Посочването на непълни или неверни данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва Ню Вижън Бутик ЕООД с изпълнение.
Срокът на доставка зависи от населеното място, където трябва да се достави стоката - от 1 до 7 работни дни.
Поръчките се обработват до 14:00 ч. от понеделник до петък. Поръчките, получени след 14:00 ч. се обработват на следващия работен ден, а тези направени след 14:00 ч. в петък, както и поръчки заявени в събота, неделя или празнични дни, се обработват в първия работен ден.
* Ако не е в състояние да изпълни заявка, Ню Вижън Бутик ЕООД поема отговорността да се свърже с клиента и да го информира. В случай, че клиентът е платил предварително, „Ню Вижън Бутик“ ЕООД се задължава да възстанови платената сума в срок от 3 работни дни. В случай, че плащането е извършено с банкова карта, възстановяването на суми се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането, в срок от 14 дни.
ВАЖНО! При получаване на пратката, заплатете стойността на наложения платеж и задължително проверете целостта на стоката в присъствието на куриера! Ако сте платили предварително по банков път или с кредитна карта не дължите нищо на куриера. В този случай отворете пратката веднага след като я приемете. В случай, че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви. Свържете се с нас на телефон: +359 2 962 8686, или ни пишете на имейл: office@nvb-bg.com, за да ни информирате за случая.
Ако потребителят не прегледа пратката при получаване се счита, че доставката е приета без възражения.