+359 2 9628686

БЪРЗА И СИГУРНА ДОСТАВКА

Гаранция Q20

 

Гаранционни условия на GEFU GmbH, Braukweg 28, 59889 Eslohe, Германия (наричани по-нататък: GEFU) В допълнение към законоустановените гаранционни срокове на всяка държава, за избрани ексклузивни продукти GEFU предоставя на своите клиенти 20-годишна гаранция под името Q20. GEFU гарантира, че тези специални продукти не съдържат недостатъци в материалите, производството и дизайна. Ако въпреки това такъв продукт покаже дефект, GEFU като производител предоставя следната гаранция::

 

  1. Гаранцията Q20 се прилага само за онези ексклузивни продукти, които са изрично идентифицирани като такива на опаковката с етикет Q20.

 

  1. В случай на дефект на продукта, GEFU по свое усмотрение или ще поправи дефектния продукт, или ще го замени. Ако ремонтът не е възможен и гамата от продукти вече няма идентичен продукт, който може да служи като заместител, GEFU ще предостави по свое усмотрение друг продукт с еднакво качество вместо дефектния продукт или ще възстанови покупната цена .

 

  1. Тази гаранция е валидна за период от двадесет години от датата на покупката. Клиентът трябва да докаже датата на покупката, като представи касова бележка и опаковката на продукта с етикет Q20. Тази гаранция е валидна в целия свят.

 

  1. Изключени са от гаранцията

 

  • Повреди от нормално износване
  • Следи от употреба
  • Повреди поради неправилна или неподходяща употреба
  • Повреди поради неспазване на инструкциите за употреба, поддръжка, грижи и др.
  • Промяна на мнението на клиента или неприязън към продукта
  • Други повреди, причинени от дефектен GEFU продукт

 

  1. За да подаде рекламация, клиентът трябва да се свърже с магазина, от когото е закупил стоката. Той трябва да представи продукта, който е предмет на жалбата, както и касовата бележка. Ако продукта е закупен от онлайн търговец, клиентът трябва да заплати разходите за транспорт. Ако клиентът вече не е в състояние да се свърже с магазина, от когото е закупил продукта, клиентът може да изпрати продукта, който е предмет на рекламация и копие на касовата бележка директно до официалния представител на GEFU за България.

 

  1. Законовите претенции на клиента, по-специално гаранционните права, продължават да се прилагат и остават незасегнати от гаранцията.